»Nadaljujem. Z razvijanjem svojega zvoka in izraza. Nič manj intenzivno kot s prejšnjim solo projektom Vollmaier: Kind of Laibach, v katerem sem se dotaknil svojega ekstrema jakosti.«
»Klavir ponudi izraz, svetlobo in temo. Tega v Gallusovi dvorani dobro poznam, kmalu se zopet spopadeva. To je boj. Je strast, življenje in ja, tisti trenutek, ki nima začetka niti konca.«
»Predstavljajte si, kako iz 'industrijsko' monolitne Laibachovske strukture zvoka izklesati klavirsko klasiko.«
»Na eni strani imamo torej Ligetija z njegovim ekstremnim elektronskim pristopom do akustičnega instrumenta, na drugi pa Beuysov koncept rušenja zidu med življenjem in umetnostjo.«
»Zvok kvinteta se osredinja na obliko pesmi, s poudarkom na izboljšavi teksture in tembra v službi vsake skladbe.«
»Skupaj bodo ustvarili nov, osebni performans, katerega rdeča nit so tema, tišina, hrup, presenečenje in odmaknjenost.«
»Navdihuje me tisto, kar povezuje vse te umetnike, njihov poseben pristop do glasbe in zvoka.«
»Kid Be Kid uteleša tako suvereno držo kot ranljivost, strukturo in svobodo, hip-hop in džez.«
»Takrat je v dvorani zavladala neverjetna tišina. Ljudje so ob zvokih te pesmi dobili solze v oči, molčali so vse do konca.«
»Skladbe so v razponu iz 70. in 80. let in so postopoma nastajale, a vse zajemajo značilen zvok marimbe, ki se prepleta skozi celotno zgodbo.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju